مشاوره حسابداري

۶۱ بازديد

مشاوره حسابداري

ثبت صحيح اسناد مالي در دفاتر قانوني، وسواس و دقت زيادي را مي‌طلبد، زيرا كوچكترين اشتباهي گاها شاهرگ حيات آن مجموعه را قطع و سلامت حساب ها را مخدوش مي نمايد، هرگونه اشتباهي در ثبت دفاتر قابليت اتكا را از حساب ها گرفته و پيامدهاي وخيمي براي مجموعه به همراه دارد، مشاوره حسابداري قبل از هر چيز كمك ميكند تا نيروهايي كه ماموريت اداره حساب هاي شما را بر عهده دارند، كمبود اطلاعات خود را جبران نمايند و هر جا با سوال و ابهامي مواجه شدند در كمترين زمان، به دقيق ترين و بهترين پاسخ ها دست يابند، كما اينكه اين مشاوره‌ها، مديران را هم در شناسايي مشكل و تعيين هدف بي نصيب نگذاشته و با ارائه بهترين راهكارها و توصيه ها در جهت ارتقاي كارايي و توسعه كمي و كيفي عملكرد سازمانشان رهنمون مي‌سازد .

مشاور حسابداري

مشاور حسابداري فردي است كه در تمامي زمينه هاي مالي و حسابداري با توجه به حساسيت خاص محاسسبات مالي، تخصص لازم را كسب كرده و برپايه دانش وسيع خود قادر به تجزيه و تحليل استراتژيك تمام جنبه هاي مالي يك كسب و كار است . بينش وسيع مشاوران حسابداري آنها را از حسابداران معمولي متمايز مي‌سازد، اين مشاوران علاوه بر دامنه وسيع اطلاعات و اشرافي كه به تمامي امور حسابداري دارند با نگاه تيزبين خود قادرند براي كمبودها و مشكلات احتمالي بهترين و به روزترين راهكارها را ارائه نمايند .

مشاوران حسابداري علاوه بر داشتن تحصيلات عاليه در رشته حسابداري، دوره‌هاي تكميلي را گذرانده اند و موفق به دريافت گواهينامه‌هاي بين‌المللي هم گرديده اند، لازم به ذكر است كه اين مشاوران در رسته كاري خود سال‌ها در كسوت حسابدار تجربه اندوزي كرده اند و به صورت دائمي به رصد شرايط اقتصادي و صنعتي به درجه مشاور حسابداري دست يافته اند .

 

معرفي مدير گروه مشاوره حسابداري

جناب آقاي افشين فتحي

سوابق كاري مهم:

  • رئيس حسابداري گروه فن آوا – شركت فن آوا كارت
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي شركت تجارت الكترونيك بانك دي
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي بهروي تهران بزرگترين شركت مهندسي ريلي كشور

 

گواهينامه ها و افتخارات:

  • عضو انجمن مهندسي مالي ايران و خاورميانه
  • عضو انجمن حسابداري مديريت
  • تجزيه و تحليل صورتهاي مالي مطابق با استانداردهاي روز
  • ايزو – IMQ
  • مسلط به قوانين ماليات و ماليات بر ارزش افزوده و تحليل مفاهيم
  • كدينگ سيستم هاي حسابداري و قيمت تمام شده
  • لايحه نويسي و

 

معرفي گروه مشاوره حسابداري

تحليل شرايط بازار، ارائه راهكار جهت صرفه‌جويي مالي، پيش‌بيني آينده كسب‌وكار، ارائه پيشنهاد جهت كسب بالاترين بازده در آينده، تحليل داده‌هاي مالي، نظارت بر روند مالي شركت و ارائه پيشنهاد براي بهينه‌سازي حسابداري شركت از جمله خدماتي است كه در اين فيلد ارائه ميگردد اما مهم ترين و حياتي ترين خدمتي كه در اين نوع مشاوره ها ارائه مي گردد، ارزيابي كامل وضعيت حسابداري، اسناد و دفاتر مالي در جهت شناسايي كمبودهاي دپارتمان مالي و حسابداري يك كسب‌وكار و ارائه بهترين راه حل ممكن در آن زمينه است.

 

چه خدماتي در مشاوره حسابداري ارائه مي گردد؟

مشاوره حسابداري شما را در امور زير راهنمايي و ياري مي نمايد :

امور حسابداري شركت‌هاي بازرگاني، شركت‌هاي پيمانكاري، شركت‌هاي توليدي – صنعتي و فروشگاه‌ها

كنترل اسناد حسابداري و حسابرسي داخلي سازمان‌ها و شركت‌ها

تنظيم و چيدمان كدينگ حسابداري مطابق با نوع فعاليت هر شركت و موسسه اي

ساماندهي و بروزرساني حساب‌هاي معوق و حسابداري بر اساس اسناد ناقصه

شناسايي و تهيه نرم افزار‌هاي مالي و پياده‌سازي سيستم‌هاي اطلاعاتي

انجام امور بيمه اي و پيمان هاي در حال انجام

محاسبه قيمت تمام شده توليدي

محاسبه قيمت تمام شده پيمانكاري

ثبت و اصلاح اسناد حسابداري (جاري – معوقه)

اجراي عمليات اصلاح و بستن حساب ها

اجراي عمليات اصلاح حساب و رفع اختلاف حساب با ساير شركت ها

حسابداري پيمانكاري و تنظيم صورت وضعيت پروژه‌هاي عمراني

 

anui_s5.png

حسابدار همان صندوقدار نيست!!!

برخي گمان مي كنند حسابدار همان صندوقدار است، در حالي كه حسابداري، ثبت و نگهداري و گزارشگيري اسناد مالي است؛ ولي صندوقدار تنها باركد كالا را مشخص كرده و مبلغ را دريافت ميكند و هيچ دخالتي در سيستم حسابداري ندارد. درحقيقت صندوقدار شدن نيازي به تحصيلات دانشگاهي ندارد و هر كسي مي‌تواند آن را انجام دهد.

 

? باور نادرست در مورد مشاوره ‌هاي تلفني حسابداري

بسياري از مديران تمايلي به دريافت مشاوره هاي مالي ندارند و آن را بي ثمرمي دانند، در حالي كه آمارها نشان مي دهد شركت هايي كه از خدمات مشاوره اي استفاده مي كنند، راندمان بالاتر و فرصت بيشتري براي توسعه كسب و كار خود يافته اند، در مطلب زير باورهاي اشتباه و غالبي كه در زمينه مشاوره هاي حسابداري و مالي وجود دارد را مي خوانيم:

حسابدار دارم و نيازي به كمك بيشتر ندارم

اگر مشاور حضور فيزيكي ندارد پس در واقع راهكارهايش هم كار نمي‌كند

كنترل كسب و كارم را از دست مي‌دهم

مشاوره تنها مختص بنگاه‌هاي بزرگ است

مشاوره مالي يعني مجبورم صفر تا صد كسب و كارم را توضيح دهم

حسابدار هم وكيل و هم كارآگاه است !!!

يك حسابدار در هر رويداد تجاري چشمگير و قابل ملاحظه، با يك وكيل برابر است، از طرفي مانند يك كارآگاه در جست و جوي سود يا زيان سازمان خود است.

 

مزاياي مشاوره حسابداري چيست؟

  • جلوگيري از تعلق جرايم پيش بيني شده در قوانين
  • اجراي عمليات اصلاح حساب و رفع مغايرت حسابها با ساير شركت‌ها و اشخاص
  • بررسي و كمك در تهيه گزارش‌هاي لازم جهت رفع اختلاف مالي بين شركاء
  • كنترل هزينه ها و افزايش بازدهي
  • ارائه پيشنهادات لازم در جهت جلوگيري از هدر رفتن زمان، منابع و انرژي
  • جلوگيري از بروز خطا در حساب ها و آينده بنگاه
  • ارائه راه حل در خصوص پروسه‌هاي پيچيده مالي
  • مشاوره در خصوص تهيه آيين‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي مالي و كنترل داخلي
  • مديريت مالي و نظارت مستمر بر روند حسابداري، مالي و اداري شركت
  • مشاوره جهت تهيه صورت‌هاي مالي اشخاص حقيقي و حقوقي
  • بهبود فرآيندهاي مالي، اداري و كنترل‌هاي داخلي سيستم
  • معرفي برترين سيستم هاي نرم افزارهاي حسابداري در رده هاي مختلف
  •  بهينه سازي سيستم‌هاي مالي
  • مشاوره جهت اخذ تسهيلات بانكي
  • تنظيم و اصلاح صورتهاي مالي و گزارشات حسابرسي (جهت ارائه به بانكها، بورس)
  • مشاوره جهت پياده‌سازي سفارشي كدينگ انبار و حسابداري بهاي تمام شده با توجه به خصوصيات ويژه صنعت و فعاليت كارفرمايان
  • مشاوره جهت تهيه صورت‌هاي مالي تلفيقي گروه شركت‌ها طبق ضوابط و استانداردهاي مالي

 برخي بر اين باورند كه :«حسابداران تحت فشار زيادي كار ميكنند» در حالي كه بيشتر فشارها ناشي از تعهد كاري است و اين تعهد براي حسابداران خوشايند است.

 

مهارت‌ها و تخصص‌هاي مشاوران حسابداري

يك مشاور حسابداري همواره به دنبال به‌روز نگه‌داشتن دانش و اطلاعات خود بوده تا بتواند به سازمان‌ها و بنگاه ها كمك كند در كوتاهترين زمان ممكن، بهترين نتايج را كسب نمايند، در اين راستا مهارت هاي زير را هم كسب نموده است:

آشنايي با قوانين كار،قوانين بيمه‌اي،قانون ماليات‌هاي مستقيم

تسلط به تحرير دفاتر قانوني، تهيه صورتهاي مالي، تنظيم اظهارنامه مالياتي

آشنايي با نظام ماليات بر ارزش افزوده، قوانين مرتبط با آن

آشنايي با نحوه تنظيم اظهارنامه ماليات برارزش افزوده

تسلط به نرم‌افزارهاي مالي حقوق و دستمزد اموال

آشنايي با قوانين صورت معاملات فصلي

توانايي ارتقاي افراد براي خلق بهترين خدمت در بنگاه اقتصادي

تسلط برپياده‌سازي سيستمي جهت جلوگيري از به هدررفتن زمان، منابع و انرژي قبل از بروز خطا

توانايي ايجاد و تقويت كارگروهي به همراه آموزش و ايجاد انگيزه

توانايي توليد محتوا و ارتقاي مسير شغلي پرسنل

 

مشاوره حسابداري شامل چه مواردي مي شود؟

اصلاح و بستن حساب‌ها در پايان سال

اصلاح و تعريف كدينگ حسابها

تجزيه و تحليل گزارش‌هاي حسابداري مديريت

انبارگرداني

تحرير دفاتر قانوني

طراحي و اجراي سيستم حقوق و دستمزد

تهيه و تنظيم صورت‌هاي مالي

پياده‌سازي سيستم‌هاي مالي

حسابداران كمتر درباره كارشان صحبت ميكنند، زيرا اصل امانتداري براي آنها بسيار مهم است و اين باعث شده تا حسابداران افراد محافظه كاري باشند و در نتيجه درك عموم از حرفه حسابداري خلاف واقع باشد.

هزينه مشاوره حسابداري

هزينه ي مشاوره حضوري بسته به ميزان ساعت، شهرت و تبحر فرد مشاور مي تواند متغير باشد، اما زماني كه شما از مشاوره حسابداري تلفني مي خواهيد استفاده كنيد هزينه ها براساس هر دقيقه اي كه با مشاور صحبت مي كنيد محاسبه مي شود. با نصب اپليكيشن آرموو مي توانيد از تمام مراحل، هزينه ها و روش هاي اجراي مشاوره اطلاعاتي كسب كنيد تا با خيال راحت و اطمينان خاطر بيشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرماييد.

درباره مشاوره حسابداري، آيا مي دانستيد؟

مرخصي استحقاقي همان مرخصي با حقوق مي باشد و در طول سال هر شخص حق دارد از ?? روز مرخصي با حقوق استفاده كند.

اگر شخصي تنها از ? روز از ?? روز مرخصي استحقاقي خود در سال استفاده كرده باشد و همكاري اش با آن مجموعه ادامه داشته باشد، باقيمانده مرخصي اش سوخت مي شود.

ايام تعطيل توافقي هفتگي (مثلا پنجشنبه ها در برخي كارگاهها) و ايام استراحت كارگران نوبتي (چهار گروه در سه شيفت) را چنانچه در ساير روزهاي هفته، ساعت كار مقرره را انجام داده باشند بايستي جزء روزهاي كار منظور نمود.

در گزارشات فصلي نيازي به گزارش مبالغ جريمه يا خسارت، انواع عوارض و ماليات به استثناء ارزش افزوده، حق ثبت، حق تمبر، حقوق گمركي، حقوق و دستمزد، وجوه پرداختي بابت حق نگهداري يا شارژ ساختمان محل فعاليت، آبونمان هاي پرداختي نيست .

تسويه پيش از موعد وام، در صورتيكه تعداد قابل توجهي از اقساط وام دريافتي را پرداخت نموده ايد، اصلا به نفع شما نيست، خوب است بدانيد كه تسويه پيش از موعد تسهيلات تا حدود بسيار زيادي به ضرر مشتريان و به نفع بانك ها و موسسات اعتباري است.

ماموريت آرموو در مشاوره حسابداري

هدف ما در بخش مشاوره حسابداري آرموو، ارائه مشاوره در زمينه اصلاح سيستم‌هاي حسابداري، خريد و راه اندازي نرم افزارهاي حسابداري، كمك در انجام كدگزاري و اصلاح حسابهاي مالي، بستن حسابها، تهيه تراز آزمايشي ، صورتهاي مالي اساسي ( ترازنامه ، سود وزيان وگردش وجوه نقد) به انواع بنگاه هاي اقتصادي است، مشاوران ما با تكيه بر دانش و مهارت خود قادرند در چهار دسته حسابداري صنعتي، پيمانكاري،  بازرگاني و خدماتي مشاوره هاي سازنده اي منطبق با استاندارد‌هاي حسابداري و روش‌هاي جديد مالي ارائه نمايند.

 

تنها كافيست مشاور خود را انتخاب كرده و از طريق اپليكيشن آرموو يا مشاوره تلفني (02145298) به تمامي اطلاعات مورد نيازتان دست يابيد .

منبع: https://www.armoo.co/accounting-advice/

 

آشنايي با بازي بلك جك

۶۷ بازديد

آشنايي با بازي بلك جك

به همان اندازه معروف به بيست و يك. قوانين ساده ، بازي هيجان انگيز است و فرصتي براي استراتژي بالا وجود دارد. در واقع ، براي يك بازيكن خبره كه از لحاظ رياضي يك بازي عالي را انجام مي دهد و قادر به شمردن كارت است ، شانس براي پيروزي آن بازيكن به نفع او است.

اما حتي براي يك شركت كننده گاه به گاه كه يك بازي منطقي خوب انجام مي دهد ، احتمال كازينو كمتر است ، و Blackjack را به يكي از جذاب ترين بازي هاي كازينو براي بازيكن تبديل كرده است.

در حالي كه محبوبيت بلك جك از جنگ جهاني اول ناشي مي شود ، ريشه آن به دهه 1760 در فرانسه برمي گردد ، جايي كه Vingt-et-Un (فرانسوي 21) ناميده مي شود. امروز ، بلك جك يك بازي با ورق است كه مي تواند در هر كازينوي قمار آمريكا پيدا شود. به عنوان يك بازي خانگي محبوب ، اين بازي با قوانين كمي متفاوت انجام مي شود.

در نسخه كازينو ، خانه فروشنده است ("يك بانك دائمي"). در بازي كازينو ، فروشنده ايستاده است و بازيكنان نشسته اند. فروشنده وظيفه اجراي تمام جنبه هاي بازي را دارد ، از بهم زدن و معامله كارت ها تا رسيدگي به تمام شرط ها. در بازي خانگي ، همه بازيكنان اين فرصت را دارند كه نمايندگي فروش (يك "بانك در حال تغيير") باشند.

بسته
از بسته 52 كارته استاندارد استفاده مي شود ، اما در بيشتر كازينوها چندين كارت با هم تركيب مي شوند. بازي شش عرشه (312 كارت) محبوب ترين بازي است.

علاوه بر اين ، فروشنده از يك كارت پلاستيكي خالي استفاده مي كند ، كه هرگز مورد استفاده قرار نمي گيرد ، اما به سمت پايين بسته قرار داده مي شود تا مشخص شود چه زماني زمان تغيير كارتها فرا مي رسد.

هنگامي كه از چهار يا چند عرشه استفاده مي شود ، از طريق كفش (جعبه اي كه به فروشنده امكان مي دهد كارت ها را يك به يك ، رو به پايين و بدون اينكه يك يا چند بسته را در دست داشته باشد) برداريد ، خريداري مي شود.

هدف بازي
هر يك از شركت كنندگان بدون گرفتن بيش از 21 ، با بدست آوردن شماري در حد امكان نزديك به 21 ، سعي در شكست دادن فروشنده دارد.

ارزش كارت / امتياز
اين كه هر ace 1 يا 11 باشد ، به هر بازيكن اختصاص دارد. كارت هاي صورت 10 عدد هستند و هر كارت ديگر ارزش پيپ آن است.

شرط بندي
قبل از شروع معامله ، هر بازيكن شرط مي بندد ، در تراشه ها ، مقابل آنها در منطقه تعيين شده قرار مي گيرد. حداقل و حداكثر محدوديت ها در شرط بندي تعيين مي شود و محدوديت هاي كلي از 2 تا 500 دلار است.

SHUFFLE و برش
فروشنده قسمت هايي از بسته را كاملاً مرتب مي كند تا زماني كه همه كارت ها مخلوط و تركيب شوند. فروشنده يكي از بازيكنان را براي برش تعيين مي كند و كارت درج پلاستيكي قرار داده مي شود تا از 60 تا 75 كارت آخر استفاده نشود. (عدم برخورد با ته كارتها ، عملكرد موثر شمارنده هاي كارت حرفه اي را دشوارتر مي كند.)

معامله
هنگامي كه همه بازيكنان شرط بندي خود را انجام مي دهند ، فروشنده در جهت چرخش عقربه هاي ساعت به هر بازيكن يك ورق مي دهد و سپس يك كارت به سمت خودشان مي رود.

سپس دور ديگري از كارتها به صورت مستقيم به هر بازيكن داده مي شود ، اما فروشنده كارت دوم را رو به پايين مي گيرد. بنابراين ، هر بازيكن به جز فروشنده ، دو كارت رو به بالا دريافت مي كند و فروشنده يك كارت رو به بالا و يك كارت رو به پايين دريافت مي كند.

(در بعضي از بازي ها كه فقط با يك عرشه انجام مي شود ، كارت بازيكنان رو به رو مي شود و آنها را نگه مي دارند. امروز ، اما تقريباً تمام بازي هاي Blackjack كارت بازيكنان را نشان مي دهد كه به صورت رو به رو است به شرطي كه هيچ بازيكني لمس نكند. هر كارت.)

منبع : tebsonaticlinic

 

سالنامه1400 و سررسيد 1400 و هدايا و چرايي اهداي آنها

۶۴ بازديد

سالنامه1400 و سررسيد 1400 و هدايا و چرايي اهداي آنها

معمولاً در اواخر سال، يكي از دغدغه‌هاي مديران در شركتهاي مختلف هداياي تبليغاتي است.

به صورت سنتي، بسياري از شركتها در ايران، سررسيد 1400  و تقويم ‌1400 را به مشتريان و دوستان و شركاي تجاري هديه مي‌دهند.

شركتهاي تبليغاتي هم بازار خوبي دارند و انواع خودكار و ساعت و تقويم و جاسوييچي و … را با انواع رنگ بندي و كيفيت هاي مختلف چاپ روي ميز ما و شما قرار مي‌دهند و تلاش مي‌كنند كه ما را متقاعد كنند هزينه هديه تبليغاتي در پايان سال، هزينه نيست بلكه سرمايه گذاري است.

ما هزينه‌هاي سنگيني براي سالنامه 1400 و خودكارها و وسايل تبليغاتي انجام ميدهيم و خوب مي‌دانيم كه هديه‌ي شركت ما خيلي سريع لا به لاي هداياي ساير شركتها گم شده و يا به عنوان دفتر يادداشت، به فرزندان جوانتر خانواده هديه خواهد شد.

به عبارت ديگر، هزينه هاي تبليغاتي نوروزي، هزينه‌اي است كه اگر انجام ندهيم تاثير منفي روي ذهن كارمندان و شركتهاي همكار و … دارد ولي اگر اين هزينه را انجام هم بدهيم اتفاق خاصي نخواهد افتاد.

بديهي است فرض ما بر اين است كه طرف مقابل از جمله كساني نيست كه براي هديه‌ي سال نو، (به هر دليل!) منتظر تعدادي سكه طلا است و هديه‌ي ما صرفاً قرار است با كمترين هزينه بيشترين اثربخشي تبليغاتي و احساسي را داشته باشد.

و هداياي 1400 ميتونه يكي از موار زير باشه

 

·هداياي تبليغاتي پزشكي و سلامت:

  • امروزه كسب و كارها با در نظر گرفتن هويت و اهداف سازمان ها و نياز و سلايق مخاطبانشان، بازار متنوع محصولات و هداياي تبليغاتي را جستجو كرده تا بهترين ست هاي هديه و همچنين تك محصول هاي مناسب را ارائه دهند.  گروه پزشكي و سلامت اخيرا بازتاب بسيار خوبي نزد مخاطبان داشته است زيرا اين دسته هم كاربردي هستند و هم خلاقانه.

1- دستگاه تست قند

2- دستگاه بخور سرد

3- دستگاه فشارخون

4- ترازو

5- ماساژور

6- نخ دندان تبليغاتي

 

 

·هداياي تبليغاتي ابزار كاربردي:

 

  • ابزار تبليغاتي و جعبه ابزار تبليغاتي، هديه ايي بي نظير و كاربردي است، هديه تبليغاتي كه در هنگام نياز براي كمك و انجام كارها در كنار مخاطبان قرار گرفته و تاثير و ماندگاري فوق العاده ايي را در ذهن آنها بوجود مي آورد. بسته بندي و طراحي زيبا و كم حجم، استفاده از بيشترين كارايي و تعداد ابزار در كمترين فضا و ماندگاري بسيار طولاني و كاربردي بودن، از مزاياي اين هداياي تبليغاتي است كه در بين هديه دهندگان محبوبيت بالايي ايجاد كرده و اين هديه را در زمره هداياي تبليغاتي نفيس و خاص به شمار آورده است.

1- جعبه ابزار تبليغاتي

2- متر تبليغاتي

3- چكش

4- چندكاره

5- جعبه كمكهاي اوليه تبليغاتي

 

·هداياي تبليغاتي دكوراسيون و منزل :

1-  ماگ و ليوان :

امروزه كمتر كسي وجود دارد كه از ماگ هاي زيبا و جذاب براي نوشيدن چاي يا قهوه در طول روز استفاده نكرده باشد. يك ماگ زيبا و خوش‌رنگ، مي‌تواند به عنوان يك هديه تبليغاتي خاص و منحصربه‌فرد براي مشتريان هميشگي شما در نظر گرفته شود. استفاده از ماگ هاي تبليغاتي اين امكان را فراهم مي كند كه مشتري بارها و بارها برند شما را در طول روز هنگام نوشيدن چاي مشاهده كند .

2- بشقاب

3- زير ليواني

4- زيربشقابي

5- فلاكس و قمقمه

6- تابلو ديواري

7- تابلو روميزي

8- شيد تبليغاتي

 

 

·هداياي تبليغاتي چوبي :

1- ساعت چوبي روميزي

2- ساعت چوبي ديواري

3- ست روميزي بامبو

4- نگهدارنده موبايل

5- تقويم روميزي چوبي

6- تابلوهاي ديواري چوبي

7- جعبه پذيرايي و جعبه جواهرات

- هداياي تبليغاتي عمومي :

1- پيكسل تبليغاتي

2- خوشبو كننده ماشين

3- موس پد تبليغاتي

 

 

چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي كسب و كار خود انتخاب كنيم؟

۵۷ بازديد

چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي كسب و كار خود انتخاب كنيم؟

هداياي تبليغاتي محصولاتي هستند كه نام و يا لوگو شركت شما بر روي آنها قرار گرفته مي گيرد، كه يكي از قديمي ترين روش هاي بازاريابي و تبليغات است. امروزه هنوز هم هداياي تبليغاتي يكي از بهترين روش هاي ماندگاري برند در ذهن مشتريان و همچنين مقرون به صرفه ترين روش هاي تبليغ كسب و كار به شمار مي آيد.

 سه نكته كليدي براي انتخاب بهتر نوع هديه تبليغاتي به صورت زير مي باشد:

·براي گيرنده آن مفيد و قابل استفاده باشد.
·به خدمت و يا محصول كسب و كار شما مرتبط باشد.
·بايد كسب و كار شما را به خوبي نمايش دهد.
به منظور موثرتر بودن در تبليغات كسب و كار و برند شما، يك هديه تبليغاتي بايد براي گيرنده آن قابل استفاده و به نوعي تبليغات خلاقانه باشد، به اين معني كه گيرنده آن را نگه دارد و از آن استفاده نمايد. نمايشگاه ها رايج ترين مكان هايي هستند كه شركت ها هداياي تبليغاتي خود را ارائه مي دهند.اينكه هديه شما يك خودكار ارزان يا يك هديه گران باشد تقريبا ريسك يكساني دارند.
استفاده بلند مدت: تحقيقات نشان مي دهد وقتي كه يك هديه تبليغاتي مفيد باشد شخص گيرنده به طور متوسط بين1 تا 3 سال آن را نگه ميدارد و برند شما در ذهن مشتري ماندگار تر مي شود و بدين ترتيب شانس زيادي براي انتقال نام تجاري شما به سايرين فراهم مي گردد.
ديگران، گيرنده هديه تبليغاتي شما را در حاليكه از آن استفاده مي كند مي بينند و يك توصيه مثبت براي كسب و كار شما صورت مي گيرد.
استفاده كوتاه مدت: نگهداشتن بلندمدت يك هديه تبليغاتي الزاما به معني استفاده مفيد از آن محصول نيست، گاهي اوقات پيشنهاد يك نوشيدني يا اسنك با آرم شما در نمايشگاه مي تواند احساس مثبت زيادي را براي كساني كه خسته، تشنه يا گرسنه هستند ايجاد مي كنند. با توجه به نوع استراتژي شما مي توانيد از هر دو روش محصول تبليغاتي كوتاه مدت و يك هديه گرانتر براي بردن به خانه استفاده كنيد.
اغلب شركت ها هداياي مختلفي را به مشتريان بلند مدت، مشتريان وفادار و يا كساني كه هنوز مي خواهند خريد كنند در نظر مي گيرند.
هداياي تبليغاتي فقط در نمايشگاه ها استفاده نمي شوند، خرده فروشان از آن براي ايجاد انگيزه خريد يا به عنوان هديه براي زماني كه خريد انجام شده است استفاده مي كنند.
كسب و كارهاي خدماتي مثل سالن و رستوران ها مي توانند هداياي تبليغاي را پيشنهاد بدهند كه علاوه بر مفيد بودن براي گيرنده با ايجاد يادآوري مداوم، احتمال بازگشت آنها را افزايش دهند.
يكي از معيارهاي موفقيت محصول تبليغاتي اين است كه با برند شما مرتبط باشد، اين معيار كمك ميكنه تا گيرنده هديه شما متوجه نوع فعاليت شركت شما شود. اين كمك مي كند كه گيرندگان هدايا با فعاليت شركت شما ارتباط بيشتري برقرار كنند. به عنوان مثال: خودكار ها يكي از هداياي تبليغاتي محبوب است ولي اگر شركت شما ارتباطي با نوشتن نداشته باشد انتخاب مناسبي براي محصول تبليغاتي نمي باشد.
اينجا تعدادي مثال از ايده هاي هداياي تبليغاتي مرتبط مطرح شده كه كمك مي كند شما هديه مناسبتري نسبت به هداياي رايج مثل نوت پد، مگنت يا خودكار را انتخاب كنيد.

كرم ضد آفتاب با لوگو شما بر روي آن، اگر شما يك متخصص پوست هستيد.

كيت كمك هاي اوليه با برند شما ،اگر كار شما مرتبط با كلينيك يا بيمارستان باشد.

خودنويس تبليغاتي و خودكار تبليغاتي   و  روان نويس تبليغاتي و كاغذ يادداشت بازيافت شده، اگر فعاليت شركت شما در حوزه محيط زيست مي باشد.

كيت كمك هاي جانبي جاده اي براي شركت هاي ماشين يا بيمه اتومبيل فعاليت دارند.

ليوان تبليغاتي  و ظرف نوشيدني تبليغاتي يا پيش بند براي يك رستوران يا شركت توليد كننده مواد غذايي.

وسايل الكتريكي براي شركت فعال در حوزه ديجيتال مثل فلش مموري يا نگهدارنده موبايل.

برس هاي تبليغاتي، شانه ها يا بطري هاي اسپريترز هديه اي عالي براي سالن دارها مي باشد.

تيشرت تبليغاتي پوشاك و لوازم ضروري جزو محصولات محبوب براي تبليغات و همچنين باعث استفاده آنها توسط مشتريان مي شود در حاليكه برند شما بر روي آنها قرار دارد.

به طور كلي محصول تبليغاتي شما بايد هداياي تبليغاتي خاص و معرف خوبي براي شركت شما باشد. نياز نيست حتما بلند مدت استفاده شود گاهي يك خوراكي يا آب آشاميدني با برند شما ميتواند كار يك هدف كوتاه مدت را انجام دهد.

اگر محصولي براي مشتري طراحي شده است بايد به خوبي كار كند، تحقيقات نشان مي دهد هديه تبليغاتي مي تواند نظر مشتريان را در مورد شركت شما بهبود ببخشند. اما يك هديه معيوب و يا بي كيفيت باعث ارائه تصوير نامناسبي از كسب و كار شما مي شود حتي اگر رايگان باشد.

تحقيقات نشان مي دهد ميانگين نگهداري هداياي تبليغاتي توسط گيرنده آنها بين يك سال يا بيشتر و  در اكثر مواقع بين 3 تا 4 سال است.

بهتر است كه با مقداري سرمايه گذاري يك هديه با كيفيت تري را براي گيرندگان در نظر بگيريد تا شركت شما را با تصوير بهتر و طولاني مدت تري بخاطر بسپارند

 

بهترين بسته آموزش شيمي كنكور ،‌شيمي حرف آخر

۶۸ بازديد

بهترين بسته آموزش شيمي كنكور ،‌شيمي حرف آخر

mtq8_m7.jpg

دي وي دي شيمي حرف آخر به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي كنكور براي تمامي مقاطع تحصيلي به شمار مي‌آيد كه در 61 ساعت، تمامي مطالبي كه دانش آموز به آن در كنكور نياز دارد، تدريس مي‌شود. درس شيمي از اهميت زيادي براي دانش آموزان علي الخصوص رشته تجربي دارد. بنابراين بايد به آن توجه خوبي داشت تا با كسب درصدهاي بالا، بهترين نتايج را در آزمون‌ها كسب كنند. همانطور كه گفته شد، اين پكيج جامع، از سه بخش تشكيل شده است.

بخش اول كه شامل مفاهيم شيمي مي‌باشد، به قسمت هايي مي‌پردازد كه بيشتر مطالب به صورت مفهومي است و دانش آموز بايد به عمق مطالب پي ببرد تا بتواند نتيجه خوبي بگيرد. براي مثال شيمي آلي، بررسي اعداد كوانتومي و بررسي اتم و… از قسمت هايي است كه در مفاهيم شيمي پكيج هاي حرف آخر تدريس مي‌شود. البته اين نكته را هم بايد بگوييم كه مفاهيم شيمي، پيش نياز مسائل شيمي است و براي اينكه راحت تر بتوان سوالات شيمي را حل كرد، بايد به مفاهيم دقيق آن پي برد. اين روش مطالعه يقينا به دانش آموز كمك مي كند بدون هيچ مشكلي تمامي سوالات مربوط به مسائل شيمي مانند درصد جرمي، محلول ها، استوكيومتري و … را پاسخ دهد.

شيمي جامع حرف آخر ،‌ بهترين بسته آموزش شيمي كنكور

بخش دوم به مسائل شيمي مي‌پردازد كه سه پايه تحصيلي در آن قرار داده شده است. مسائل شيمي نيز از اهميت زيادي برخوردار است به همين دليل در شيمي جامع حرف آخر، ابتدا مفاهيم مهم به دانش آموز تدريس شده و سپس به سراغ آموزش و تدريس مسائل مختلف به آن ها پرداخته مي‌شود. مسائل شيمي، به دليل اينكه داراي محاسبات زيادي مي‌باشد، دانش آموز ممكن است دچار كمبود وقت در اين درس شود. آموزش محاسبات سريع استاد منتظري، به افراد كمك مي‌كند تا به راحتي اين مسائل را حل كنند و حتي در كمتر از يك دقيقه به جواب درست دست يابند.

در بخش مسائل شيمي، استاد شيرواني حرف آخر به جاي اينكه دانش آموز را وادار به حفظ فرمول هاي مختلف در اين درس بكند، براي نمونه به آن‌ها سه الگو طلايي a-x، محلول = حلال + حل شونده و مول در ظرفيت و ضريب را آموزش مي‌دهد كه با استفاده از آن‌ها ديگر نيازي به حفظ كردن هيچ فرمولي ندارند و به راحتي مي‌توانند بيش از نصف سوالات كنكور مربوط به شيمي را پاسخ دهند. مدت زمان تدريس براي هر بخش نام برده شده در شيمي نيز به صورت زير مي‌باشد :

  • مدت زمان تدريس مفاهيم شيمي دوازدهم: حدود 19 ساعت تدريس و در كنار آن حل انواع سوالات براي تفهيم كامل موضوع
  • مفاهيم شيمي دهم و يازدهم: 22 ساعت تدريس استاد شيرواني به همراه حل تست‌هاي كنكور و تاليفي
  • مسائل شيمي (دهم، يازدهم و دوازدهم): حدود 20 ساعت آموزش به همراه حل تعداد زيادي تست براي دانش آموز

چرا شيمي جامع حرف آخر ؟ بهترين بسته آموزش شيمي كنكور

شيمي يك درس پر اهميت در رشته تجربي مي‌باشد به طوري كه ضريب آن 9 است و نكته ديگري كه وجود دارد اين است كه اكثر دانش آموزان به دليل آموزش غلطي كه ديده اند، در اين درس نتيجه خوبي كسب نمي‌كنند. اما همان دانش آموزان با استفاده از يك منبع خوب به راحتي مي‌توانند در شيمي نتيجه خوبي بدست بياورند.

موسسه حرف آخر با توجه به اهدافي كه دارد، به روش شهودي سازي و تصوير سازي در تدريس تاكيد زيادي دارد. زيرا بر اين عقيده است كه با استفاده از تصوير سازي دانش آموزان راحت تر مي‌توانند مطالب را ياد بگيرند و از آنجا كه شيمي نيز داراي اهميت زيادي مي‌باشد، با استفاده از اين روش دانش آموز مي‌تواند تمامي مطالب مربوط به شيمي كنكور را بدون هيچ كمبودي فرا بگيرد. همچنين با استفاده از اين روش به همراه الگوهاي تدريس شده توسط استاد شيرواني، دانش آموزان ديگر نيازي به اين ندارند تا تمام فرمول‌هاي شيمي را حفظ كنند و براي حل سوالات مختلف از تكنيك هاي مختلفي استفاده نمايند. از چند تكنيك براي حل بسياري از سوالات استفاده مي‌شود.

دليل برتري شيمي جامع حرف آخر نسبت به بقيه منابع آموزشي

تمامي محتواي آموزشي در شيمي جامع حرف آخر (بهترين بسته آموزش شيمي كنكور) ، به تدريس و آموزش اختصاص داده نمي‌شود. بخش اعظمي از آن را استاد شيرواني به حل كردن انواع تست‌ها و سوالات تاليفي خود پرداخته است تا دانش آموزان بتوانند روش استفاده از الگوهاي تدريس شده را راحت تر درك كنند و در كنار آن از كتابكارهاي موجود، براي تثبيت مطالب در ذهن خود استفاده نمايند.

كل اين نكات بخشي از ارزش شيمي جامع حرف آخر را بازگو مي‌كند. استاد شيرواني با تدريس فوق العاده و جذابي كه دارد، به راحتي به صورت مفهومي تمامي مطالب، حتي سخت ترين قسمت‌ها را با بياني شيوا به دانش آموزان آموزش مي‌دهد تا ديگر دغدغه اين را نداشته باشند كه براي درس مهمي مانند شيمي چه كاري بايد انجام بدهند. نكته مهم ديگري كه وجود دارد، مدت زمان كمي است كه تدريس به صورت كامل براي دانش آموز انجام مي‌شود. بدين معنا كه دانش آموز تنها با 61 ساعت آموزش به راحتي مي‌تواند به درصدهاي بالا دست پيدا كند. البته بايد توجه داشته باشيد كه بدون تمرين و تكرار هيچ موقع اين نتيجه بدست نمي‌آيد. بنابراين مي‌توان گفت كه پكيج جامع شيمي حرف آخر، به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي كنكور است.

ويژگي هاي تدريس شيمي استاد شيرواني در بهترين بسته آموزش شيمي كنكور :

  • ابداع روش مول-ضريب
  • ابداع روش a-x براي حل مسائل شيمي
  • استفاده از نقشه راه براي تدريس
  • شهودي سازي و استفاده از الگو
  • استفاده از انيميشن و الگو براي تدريس مطالب
  • حل و تحليل انواع تست‌هاي تاليفي و كنكورهاي سراسري
  • تدريس محاسبات سريع توسط استاد منتظري
  • تطابق بالاي 90 درصد در آزمون‌هاي سراسري
  • داراي كتابكار بر روي پكيج آموزشي
  • استفاده از فرمول فش
  • آموزش كل مسائل شيمي در 14 جلسه
  • آموزش كل مطالب شيمي با استفاده از 14 الگو

نظرات برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • دكتر شيرواني نقشه راه‌هايي دارند كه كولاك ميكنه (فردين باربد رتبه 203)
  • يه الگو واقعا عظيمي دارند براي شيمي كه همه سوالات رو در بر ميگيره و من هر سوالي رو كه ميبينم از يك جاي الگو شروع مي‌كنم تا راحت به جواب برسم (علي عباس زاده رتبه 207)
  • الگوهاي ضريب به مولي كه تدريس كردن كمك زيادي ميكنه به دانش آموز. تمامي اين روش‌ها در شيمي جواب ميده براي اطمينان هم اگر كسي ميخواد بياد هر سوالي بگه من حل ميكنم براش (سعيد ضيايي رتبه 260)
  • استاد شيرواني خيلي خلاق و بي نظير هستند (زهرا سلطاني رتبه 275)

درصد شيمي برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • خانم فرناز ميرزايي رتبه 373 شيمي 84 درصد
  • علي انعامي رتبه 451 شيمي استاد شيرواني 94 درصد
  • سجاد نوري رتبه 71 شيمي استاد شيرواني 93 درصد
  • فردين باربد رتبه 203 شيمي حرف آخر 83 درصد
  • علي عباس زاده رتبه 207 شيمي 93 درصد

مباحث تدريس شده شيمي تجربي

  • ساختار اتم
  • خواص تناوبي عناصر
  • تركيب هاي يوني
  • پيوند كوالانسي
  • تركيب آلي
  • استوكيومتري
  • ترموديناميك شيميايي
  • محلول ها
  • سينتيك شيميايي
  • تعادل شيميايي
  • اسيد وباز
  • الكتروشيمي

مباحث تدريس شده شيمي رشته رياضي

  • كيهان زادگاه الفباي هستي
  • ردپاي گاز ها در زندگي
  • آب آهنگ زندگي
  • قدر هداياي زميني را بدانيم
  • در پي غذاي سالم
  • پوشاك نيازي پايان ناپذير
  • مولكول در خدمت تندرستي
  • آسايش و رفاه در سايه شيمي
  • شيمي جلوه اي از هنر
  • شيمي راهي به سوي آينده روشن تر

براي اطلاعات بيشتر در مورد بهترين بسته آموزش شيمي كنكور و تهيه پكيج شيمي جامع  با شماره 09129573833  تماس حاصل نماييد.

به نقل از فروشگاه آنلاين محصولات حرف آخر و برگرفته از مقاله بهترين بسته آموزش شيمي كنكور